Tuesday, June 17, 2008

New maid

hellew...sorry again for the late update..a bit busy..sudah tah jadi baby sitter tu then today my mum suruh training new maid yang baru sampai yesterday..ngalih...last minute baru tau ne..kemarin,masa kami liat tv sama my sister apa..then ada tia mama ane..baru nya balik kraja,tekajut jua kami tu,urg yang inda di kenali bah ikut belakang mama ah..skali kan,becakap tia mama ane...

"nah,bawa tia auntie baru kamu ane ke atas..tunjuk kan bilik nya",nya mama.

then,membawa tah ne ke atas seperti yang di arah kan..ku tanya lah nama nya,tapi kan...suara nya..damit..rasa kan ku bagi mic wa..ish,awal-awal sudah membagi stress..

skalinya udah malam,betanya tia ya sapa saja yang tidur di atas atu..rupanya takut ya tidur sorang..ya cakap banyak bilik..aku pulang brani tidur sorang di atas..kadang kala pulang tu..hehe,tapi at least brani..demanding new maid kami ane..tidur bawah tia..

pagi ane,kana suruh ngajar iya nyasah,menjamur apa..ngalih jua tu..payah berkomunikasi lagi..macam baik pulang sendiri wah yang buat..kepisan eh..alum lagi tau tu esuk apa..stress stress stress...then I told my mum,cani...

"ma,mun sudah buka business durang senior kami atu yang serba boleh ah..ambil dari sana saja eh..or antar saja auntie atu ke sana..biar durang training kan"

kali nya mama apa nah...."liat tah dulu~"

0 comments:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com